poniedziałek, 14 września 2015

My Face: Podkład Beauty Elixir Smoothing Make-Up od My Secret

Witajcie :)
Dzisiaj wspomnę kilka słów o moim kosmetycznym odkryciem roku, a mianowicie o.....
Beauty Elixir od My Secret.

Dostępność: Drogerie Natura.
Cena: 12,99 zł za sztukę.
Pojemność: 30 ml.





To mój podkład numer jeden. Dlaczego?
Przede wszystkim jest dostępny w trzech odcieniach:
1 IVORY
2 BEIGE
3 NUDE
Każdy z nich jest bardzo zbliżony do siebie, dzięki czemu idealnie pasują do słowiańskiej urody polek. Osobiście używam odcienia 1 IVORY, który jest dość jasny w ciepłej tonacji bez dodatku tych różowych. Zresztą te 3 odcienie są całkowicie pozbawione różowych tonów.
Ivory idealnie się stapia z kolorem mojej cery. Sam podkład idealnie się rozprowadza nie pozastawiając smug - zawsze nakładam go palcami. Ma ciekawą konsystencję z jednej strony płynną, a z drugiej gęstą i bardzo lekką. Dzięki czemu pozwala na krycie od delikatnego po średnie. A na dodatek jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość, aby uzyskać zamierzony efeky. Po utrwaleniu pudrem utrzymuje się przez cały dzień, nawet po 5 drobnych poprawkach w strefie "T". Jestem tym faktem mile zaskoczona, ponieważ inne podkłady które do tej używałam, już po pierwszej drobnej poprawce schodziły z twarzy....i przez to musiałam dokładać kolejną porcję podkładu. W tym przypadku jest zupełnie na odwrót. A zapach podkładu jest bardzo przyjemny i prawie wogóle nie wyczuwalny. Troszkę przypomina mi wafle :D
Opakowanie jest plastikowe, miękkie i przyjemne w użytkowaniu. Nie ma obawy, że nakrętka niepostrzeżenie się sama odkręci w torebce.

Ogólnie podkład Beauty Elixir Smoothing Make-Up od My Secret mogę szczerze polecić.

A teraz zapraszam do oglądania zdjęć przed i po nałożeniem kosmetyku ;)




A oto grafika na Instagram: https://instagram.com/asiamuf/

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka