czwartek, 22 października 2015

My Eyebrows: Kredka do brwi Design Your Eyebrow od My Secret

Cześć :)
Uwielbiam kosmetyki, uwielbiam się nimi bawić i kreować nimi siebie na nowo w tym po przez makijaż. Dlatego na dzisiejszy wieczór przygotowałam dla Was recenzję kredki do brwi od My Secret.

Dostępność: Drogerie Natura
Cena: 7,49 zł
Waga: 1g







Kredka o której dzisiaj mowa ma dwa kolory: brązowy i szary. Ja posiadam ten drugi. Przyznam szczerze, że to mój pierwszy produkt do stylizacji brwi. Jakoś wcześniej nie byłam do nich przykonana, gdyż efekt wydawał mi się zbyt przerysowany. Okazało się jednak zupełnie inaczej. Kredką do brwi od My Secret można uzyskać efekt bardzo, bardzo delikatny i dużo mocniejszy, ale brwi nadal wyglądają naturalnie.
Ponadto utrzymuje się ona przez cały i nie wymaga poprawek. Posiada szczoteczkę do rezczesywania brwi, która umocowana jest w zatyczce - jest to duże udogodnienie np. w podróży. A jej aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu, ponieważ jest miękka i pewnie trzyma się ją w dłoni.

Tyle słów o samej kredce.
Teraz pora na zdjęcia.


Wersja bardzo, bardzo delikatna

















Wersja mocniejsza


















Taką grafikę przygotowałam na Instagram: instagram.com/asiamuf/


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka